Haiwan Belaan Di Rumah | BUKAN HANTU BELAAN



Haiwan Belaan Di Rumah | BUKAN HANTU BELAAN | Belaan di rumah? Maksud CikMa, haiwan belaan di rumah... Bukan belaan lain tau, hurmmmmmm...

Jgn salah faham ye. Hantu dll Abe tak amik kira...

Di rumah CikMa, ada membela ikan. Kalu korang nak tahu, dekat umah CikMa, ada 5 buah Akuarium yang berisi ikan belaan. Tu sebahagian daripada hobi tau, rasa tenang bila dapat tengok ikan belaan berenang dalam akuarium tu, sungguhhhh....

Selain ikan, ramai jugak yang bela haiwan lain. Antaranya ialah kucing... Banyak lagi lah, hamster ada, biawak ada, ular ada, kura2 ada... Mcm2 lagi lah.... Terpulang pada induvidu, bergantung pada tahap kerajinannya, hehehehe

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comments:

{ potia casadelarossa } at: 22 December 2013 at 03:44 said...

lebih lawa lagi kalau ada pokok2 dalam tu dgn lampu ala2 biru2 tu... mesti best.... btw salam kenal... salam singgah minum kopi kat sini ekekek

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Terbaik KakiTulis Minggu Ini

Search Blog KakiTulis

 

Copyright © 2010 kakitulis dotcom, All Rights Reserved. Design by DZignine