BATU SUNGAI | Hiasan Dalam Kediaman


BATU SUNGAI | Hiasan Dalam Kediaman | Batu sungai? Ye ke Batu Sungai sesuai utk bawak masuk ke dalam rumah? Ye tak ye pun, yelah jugak...

Memang, zaman sekarang ni, apa2 pun akan nampak kreatif jika kena pada tempatnya... Contohnya, bekas lilin umah CikMa ni... Acu cuba try test tengok betul2, nampak kan, hhehehehehe.. BATU SUNGAI dah masuk ke rumah CikMa, hhehhehhe...

Selamat mencuba...

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comments:

{ Cik Sue } at: 27 August 2014 at 14:34 said...

yeayyyy sampai pun sini ..heheheh Cik Sue pun suka batu sungai,nanti dalam umah nak ada elemen air dan batu sungai,hilang rindu kat kampung hehehhe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Terbaik KakiTulis Minggu Ini

Search Blog KakiTulis

 

Copyright © 2010 kakitulis dotcom, All Rights Reserved. Design by DZignine